Da mă așa e !


Deci .. pana cand are lumea de gand sa - mi interzica lucruri , sa-mi spuna cum sunt , ce trebuie sa fac ! BA FRATE , e viata MEA , FAC CE VREAU , CAND VREAU oricand . Mai scutiti-ma cu intrebarile gen : " Vai ce-ai patit esti bine ? " "Ai ceva " ? Si raspund sec si scurt : " Nu , nu am " cand defapt e invers .
AM ! AM ! AM !

Intrebarea ce am ? Multe . Nici eu nu stiu exact ce am .

Buuuunnnnn ! Acum revenind la partea critica , da ma voi , toti sunteti PERFECTI ! Ce pisicii mei , pai cum !? Si exact eu din toata lumea sunt eu aia IMPERFECTA .


=> Mica de inaltime ! Mda ce frumos  . " Imi convine la maxim , ca sunt asa , nu pot face aproape nimic din ce-mi doresc , am vise interzise "

M-am saturat de critici gen : "Vai ce mica esti " , " gradinitaa " , "pitico " , "uriaso " , " vai dar la cat de mica esti te vede cineva " ? Bă tu ești nebun ?Taci in mortii matii ! 

Va gasiti voi , PERFECTIUNI ! sa - mi spune-ti asa . dar oare la voi va-ti uitat ? Poate ca fiecare dintre voi are un mic defect , dar nu ca de obicei fiecare JUDECA INAINTE DE A CUNOASTE PERSOANA RESPECTIVA ! 

Ce mă ? Eu n-am suflet ?! Eu nu sufăr ? N-am sentimente ? 

Incearca sa te pui in locul meu să vezi cum te-ai simtii ! Ti-ar venii sa intri in pamant , sa fugi departe , de tot , de lume...sa fi singur , sa te intrebi daca chiar ai vrun rost in viata asta ! Dar cel mai mult ai vrea sa MORI !

DAAAA ! De cand astept sa mor ! Si inca ma cert cu Dumnezeu  si ii reprosez  Ț DE CE NU MOR ODATA ??? Am trait destul  , nu-mi mai trebuie nimic , decat sa mor ! Si n-am curaj sa ma sinucid , desi am incercat de multe ori .


Nu mă îngrozeşte moartea, ci felul de a murii !



Comentarii

Anonim a spus…
porcarie :)
Anonim a spus…
crezi ca moartea e raspunsul? sinuciderea e pt cei lasi si "deraiati". durerea ta e cea mai a dracu' doar pt ca o strigi in gura mare? si tu ai "judecat inainte de a cunoaste"... nici tu nu stii ce vrei de fapt
ßlloиdιε ♥ a spus…
Nu ma ingrozeste moartea..ci vesnicia ei
Anonim a spus…
Sincer, ar trebui sa consulti un spiholog, poate te va ajuta.SI pe mine m-a ajutat. Nu e normal sa gandesti asa, indiferent de defectele pe care le ai.
Anonim a spus…
Ti-am spus de multe ori sa nu pui la suflet ce zic altii.. Atat timp cat cei apropiati te accepta si te iubesc asa cum esti, cu "defectele" tale.
Aceste "defecte" par a fi niste complexe. Nu vreau sa te judec, te inteleg, stiu ce e in sufletul tau.
Poate ca si eu am gresit de cateva ori, si de fiecare data mi-a parut rau. De multe ori ti-am spus ce simt eu pentru tine iar tu ai crezut ca ma joc cu mintea ta si nu e nimic serios.
AKA- esentele tari se tin in sticlute mici!
Viata e facuta sa treci prin mai mult rau decat bine... Asa simtim ca traim! ;)
Semnat " :* "
Mai bine sa raman anonim chiar daca tu sti cine sunt!
Ai grija de tine!
Anonim a spus…
Doamne cat esti de frumoasa, si tu iti faci probleme de inaltimea ta..
Nu e nimic rau ca o fata sa fie mai micuta, noua baietilor ne place. Ce barbat crezi ca-si doreste o girafa de 2 metri, mai mari decat ei? Ar trebui sa fii mandra de tine si tot ceea ce te reprezinta. Noi barbatii suntem lesinati dupa feminitatea unei femei, nu dupa inaltimea acesteia care n-are nicio legatura cu nimic.. ;) So, don't worry.
Daca esti chiar tu in poza, esti sueprba! Termina cu gandurile rele, ai putea avea orice baiat/barbat.. Stii cati baieti isi doresc o fata ca tine..?!
Eu nu te sfatuiesc sa mergi la psiholog, fiinda n-ai absolut nicio problema. AI grija de tine.. Take care.. ;)

Postări populare de pe acest blog

Sunt..

Colour Catcher