Regrete...

Oare trebuie sa pierzi pentru a sti ce vrei ? NU ! Nu face greaseala pe care am facut'o cu tine . Imi pare rau , chiar daca NICIODATA nu ti-am spus asta , imi pare rau pentru tot ca te-am facut sa suferi in acele momente , ca nu am stiut sa te apreciez + tot ce ai facut pentru mine , ca am irosit toate sansele oferite de tine , imi pare rau pentru ceea ce putea fi acum , pentru ca am distrus tot ce ne'a legat odata , cel mai mult imi pare rau...ca nu ti-am spus TE IUBESC !

Ti-o spun acum , maine .. oricand , dar stiu ca e prea tarziu .. nu te mai am si nu imi pare bine . La ce folos sa spun daca nu esti langa mine,daca tu apartii altucuiva ? As da timpul inapoi daca as putea sa indrept toate greselile mele ... dar e imposibil asa ceva .

Am realizat prea tarziu cine erai,cat insemni pentru mine . Nu merit inca o sansa , dar iti cer una si promit ca de data asta am sa fac totul sa fie bine , te voi iubi in fiecare secunda , te voi aprecia , respecta , voi fi alaturi de tine , te voi sustine . Te risti sa-mi acorzi o sansa ?

Acum simt ca platesc si pentru pacatele viitoare , oare asa te-ai simtit si tu , cand ti-am facut rau ?! Iarta-ma te rog ! Jur ca numai suport acest sentiment de vinovatie , de durere , de iubire... Parca tot ce spui si tot ce faci , e in asa fel incat sa te razbuni pe mine . Dar STOP ! Am inteles . Stiu cum e. E nasol rau !

Dar sti ce ?! Te iubesc din ce in ce mai mult si niciodata cred ca nu iti voi putea spune asta , cu atat mai mult in fata . Sunt unele momente cand ti-as spune cat de mult insemni pentru mine , dar nu iti pot spune,pur si simplu nu pot. Mai bine sa tac , candva, odata..peste 2-3 ani poate si mai mult..iti voi spune !

Teeee Iubesccccccccccc ! Ai fost prima mea iubire adevarata , cu toate ca am realizat asta prea tarziu si ... anii tot trec si inca e acel ceva in inima mea. Oare o sa simt asta mereu pentru tine ?! Imi doresc sa ma ierti sa ma iubesti , sa fim impreuna ! Daca nu , iti cer doar o zi .. o zi sa fim doar noi 2 si sa fim acei copii care eram odata ... acea iubire adolescentina. Oare crezi ca poti face asta ?

To Hulk , From Aka  ! (Prietenii stiu de ce).

Comentarii

beautyroom a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Postări populare de pe acest blog

Da mă așa e !

Sunt..

Colour Catcher