Nu m-am schimbat !

In ultimul timp , m-am intalnit cu vechi prieteni , cunostinte care mi-au spus ca m-am schimbat , ca nu mai sunt cum eram inainte .
Dragii mei , sunt tot eu , doar ca am avut un an mai greu . M-am maturizat,am inceput sa vad unele lucruri care inainte nu le vedeam sau cel putin nu le intelegeam. Ma simt bine asa , sunt mult mai responsabila .
"Nu mai esti copil,nu stii sa te mai bucuri ! " Am unele momente in care ma port ca un copil mic si razgaiat.Mereu in sufletul meu voi fi un copil.Si ma bucur ca unul.

Nu m-am schimbat,doar ati incetat voi sa ma cunoasteti ! 

Comentarii

Doar pentru ca ei te vad schimbata ,nu inseamna ca si esti ..cum spuneai si tu..te-ai maturizat !
Pupici.
AcaDiuX Kinder a spus…
Da,m-am maturizat , dar si ei in acelasi timp au incetat sa ma cunoasca ! Te pup si eu !

Postări populare de pe acest blog

Da mă așa e !

Sunt..

Colour Catcher