Avon Maxima&Maxime

                                                      Avon Maxima&Maxime


       Atunci când aleg un parfum am mare grijă să aleg un parfum care mă reprezintă care mă face să mă simt bine în pielea mea. Marea majoritate a parfumurilor pe care le dețin fac parte din categoria parfumurilor florale. Pur și simplu ador florile și poate din acest motiv doresc să le port cu mine mereu.
Este ultimul parfum achizitonat în mica mea colecție. Maxima este un parfum cald, elegant, puternic și seducător. Perfect pentru o ocazie specială ori o cină romantică❤️
Mirosul unui parfum bun îmi dă de fiecare dată acea stare de bine, de fericire, de prospețime.

Aroma încântătoare creată pentru a evidenția noblețea notelor de floare siminoc, cu nectarină catifelată și glorioasă iasomie sambac.

Testează și tu noul parfum Avon Maxima  o nouă aromă oferită de cei de la Avon/ Avon Instagram ce durează de la răsărit până la apus!

 Avon Maxime pentru el, Notele sale lemnoase alături de cele de mandarin formează o combinatie fresh și persistă foarte mult.

Pentru un cadou plăcut și de neuitat pentru persoana dragă poți achiziționa parfumul Avon Maxima și Avon Maxime. 

Tu l-ai încercat? 🍂🔥 

#maximamaxime #buzzavon #buzzmaxime #buzzstore


Comentarii

Anonim a spus…
Mi-am dat si eu comanda de parfum chiar nu ma asteptam sa fie asa bun!!!
Mariuca a spus…
Super postare. o sa fac rost de o mostra sa simt cum miroase si poate il comand si eu.. din ce ai scris tu pare un parfum super
Stefi a spus…
Foarte reusite pozele pe care le-ai postat.

Postări populare de pe acest blog

Da mă așa e !

Sunt..

Colour Catcher