Eve Become Avon

Olla, olla

Din punctul meu de vedere,este un parfum unic, special, rafinat, perfect pentru orice doamna și domnișoară care preferă parfumurile florale. L-am folosit în ultima perioada și mă declar foarte mulțumită de el. Persistă foarte bine pe piele, ador aromele sale și categoric,îl recomand cu căldură!!



Sincer, am inceput sa il folosesc si ca odorizant de camera, improspateaza locul si persista timp indelungat.


Eve Become – un parfum inspirat din evoluția continuă a unui fluture!🦋

În fiecare zi te transformi și încerci să fii cea mai bună versiune a ta, indiferent de obstacolele care apar în jurul tău❤️Păstrează această atitudine și poartă un parfum care se transformă împreună cu tine! Inspirat de frumusețea în evoluție a unui fluture, Eve Become este un parfum unic, care se transformă de-a lungul zilei și îți oferă o nouă experiență de fiecare dată când îl miroși! Vei descoperi în fiecare moment al zilei o aromă nouă, surprinzătoare, care să țină pasul cu transformările tale. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da mă așa e !

Sunt..

Colour Catcher