Persil Deep Clean

Da, îmi plac la nebunie hainele curate, parfumate. Îmi place mirosul lor atunci când sunt la uscat în casă, dar și atunci când vântul adie printre ele în timp ce se usucă în grădină. Îmi place să le văd imaculate. 
 Am fost selectata într-o noua campanie BuzzStore, iar de aceasta data este vorba despre noul detergent Persil Deep Clean!
🌞Noua formulă Persil cu o combinație unică de enzime care pătrunde în profunzimea petelor chiar și la temperaturi scăzute de până la 20°C, îndepărtează până și cele mai încăpățânate pete, asigurând şi un consum de energie redus pentru spălatul hainelor. 
 
🌞Mașina de spălat poate căpăta mirosuri neplăcute în timp, din cauza reziduurilor care se acumulează odată cu spălarea hainelor murdare. Noul detergent Persil Deep Clean are acum o formulă ce curăță în profunzime petele dificile de pe rufe, oferind prospețime mașinii de spălat. 

 🌞În plus, deoarece Persil este preocupat atât de îmbunătățirea continuă a produselor oferite consumatorilor, cât și de protejarea mediului înconjurător, cantitatea redusă de plastic din ambalaj ajută la reducerea emisiilor de dioxid de carbon, susținând un viitor mai verde pentru noi toți. Pe lângă faptul că beneficiază de ambalaje reciclabile, învelișul capsulelor Persil este 100% solubil în apă. 

 Păreri: 
 🧺Am testat ambele variante ale noului detergent Persil Deep Clean și sunt foarte mulțumită de el. 
 🧺Curata foarte bine hainele, nu deteriorează țesătura, lasă hainele curate și împrospătate. 
 🧺Îmi plac ambele variante, dar prefer mai mult capsulele deoarece sunt mai ușor de pus în mașină chiar dacă sunt cu bebe în brate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da mă așa e !

Sunt..

Colour Catcher