Palette Intensive Color Crème

        De-a lungul anilor brandul Palette s-a dezvolat din ce in ce mai mult, oferind oamenilor o gama variata de produse si culori. Pallete ofera culori luxoase, senzuale si delicate, ce ne ajuta sa obtinem un vopsit natural, sanatos si frumos. 

        Aceasta vopsea de par contine in componenta sa cheratina, ulei nutritiv ce ajuta la ingrijirea parului. Am parul mediu mi-au fost necesare 2 cutii pentru o acoperire perfecta. 

     Nu te ustura pielea capului, spre deosebire de alte tipuri de vopsea de par, iar rezultatele sunt cele asteptate! Recomand cu incredere aceasta vopsea, implicit aceasta nuanta!

PS: Eu am folosit si sampon nuantator de la Moroccanoil. Pentru a se pastra culoarea mai mult timp va sfatuiesc sa va spalati o data la 2 saptamni cu sampon nuantator.

Finalul:

Pro:

- Ambalaj frumos si culorat
- Produsul vine alaturi si de o masca ce ne ajuta in procesul de vopsire, hidratand parul.
- Vopseaua de par detine o gama variata de nuante, putem cu usurinta sa obtinem un balayage frumos.
- Nu te ustura pielea capului, spre deosebire de alte tipuri de vopsea de par, iar rezultatele sunt cele asteptate!
- Recomand cu incredere aceasta vopsea, implicit aceasta nuanta!
Siteul de unde puteti achizitiona aceasta vopsea:
https://www.emag.ro/vopsea-de-par-permanenta-palette-intensive-color-cream-c10-blond-argintiu-artic-110-ml-3838824159218/pd/DJ83RBBBM/
-https://www.elefant.ro/decolorant-palette-intensive-color-creme-12-21-blond-argintiu-cenusiu-110-ml_f072c781-693f-470c-b3fe-7bd584b57a8a

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da mă așa e !

Sunt..

Colour Catcher